loading...
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
AmirH_Deniz بازدید : 30 چهارشنبه 17 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بنام بی وفا با بالاترین کیفیت 

Download New Music By Hamid Askari Called Bi Vafa

ترانه و آهنگ : حمید عسکری , تنظیم : پوریا حیدری

دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی از سایت یالنیز موزیک 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ جدید حمید عسکری بنام بی وفا

تو چشات می خنده من چشام گریونه

تموم این شهر جز تو حال منو می دونه

نه می تونم رد شم ازت نه می تونی دکم کنی

تا یه دلیل ازت می خوام می خوای بری ترکم کنی

اگه بدونی که چقدر دوست دارم

مگه می تونی که بری ترکم کنی

مگه می تونی , مگه می تونی

چرا بی وفا با من توی راه نبودی

واسه دلی که عاشقته پا نبودی

هیچ جوری تو همراه نبودی

♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بنام بی وفا

♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫

عمر منه وابسته به نفس تو بسته

با یه دل سر خورده چقدر زخم خورده

نه اونقدر احساس داری که حرفام تاثیر کنه

نه اونقدر منو می خوای نظرت تغییر کنه

اگه بدونی که چقدر دوست دارم

مگه می تونی که بری ترکم کنی

مگه می تونی , مگه می تونی

چرا بی وفا با من توی راه نبودی

واسه دلی که عاشقته پا نبودی

هیچ جوری تو همراه نبودی

 

 

 

 

Mp3 - 320

 

Hamid Askari – Bi Vafa

 

Mp3 - 128

 

Hamid Askari – Bi Vafa

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 1,712
  • بازدید کلی : 10,894